НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ: - в брой; - по банков път - IBAN : BG50UBBS80021032840420 BIC : UBBSBGSF
Забележка: Туроператорът си запазва правата за промяна на датите и цените на офертите при необходимост и форсмажорни обстоятелства.
ВАЖНО! За Фетие се пътува САМО С ЛИЧЕН ТРАНСПОРТ. ЗА ИНФОРМАЦИЯ МОЛЯ, ОБАЖДАЙТЕ СЕ В АГЕНЦИЯТА !!!
* Уважаеми клиенти, информацията публикувана на този сайт е с информационна и рекламна цел и е възможно да са допуснати грешки.Съгласно чл.28, ал.2 от ЗТ достоверна и вярна се счита информацията, предоставена в офисите на „Дичони” и ТА „Ан Мар Травел” или на оторизираните агенти!
УСЛОВИЯ ЗА НАСТАНЯВАНЕ И ПЪТУВАНЕ:
- При настаняването в стандартни тройни стаи вид DBL+Extra Bed, стаята е стандартна двойна, а третото легло е допълнително, тип разтегателно или софа бед за което се заплаща по-малко.
- При настаняване в стандартна стая за 2 възрастни с 1 или 2 деца (DBL+1 chd; DBL+2 chd), третото и четвъртото легло винаги са допълнителни, тип разтегателни или софа бед.
- Стаи с изглед към морето, се гарантират само след предварително направена резервация за такава и е възможно само в хотелите, в които има обявено доплащане за такъв тип стая.
- PROMO и ECONOMY стаите в хотелите представляват стаи, обявени на по-ниска цена поради някакъв недостатък спрямо стандартните стаи – често са по-тесни, с крайно местоположение, на приземен етаж, без балкон или тераса, с по-малка баня, по-старо обзавеждане или някакъв друг проблем
- Настаняването в хотелите е след 14:00 ч., а освобождаването на стаите е до 12:00 ч. в деня на отпътуване.
- В деня на пристигане преди 14:00 ч. и в деня на напускане след 12:00 ч. всички услуги в хотелите се ползват срещу заплащане, включително храни и напитки.
- Точният час на отпътуване за България, се съобщава в автобуса по време на пътуването.
- Туроператорът не носи отговорност за загубен, откраднат или забравен багаж по време на пътуването или престоя в съответния хотел.
- Всеки хотел определя индивидуално цените и условията за ползване на допълнителните услуги на територията на хотелския комплекс.
- При необходимост от ползване на медицинската застраховка е задължително първо да се свържете с компанията, обслужваща лицата, застраховани в ЗД"ЕВРОИНС" АД на посочените на застрахователната полица телефони. В случай че пропуснете тази стъпка, Вашата застраховка няма да бъде приложена, като застрахователят няма да възстанови направените от Вас разходи за медицински услуги в пълната им стойност.
ОБЩИ УСЛОВИЯ ПО ВРЕМЕ НА ТУРИСТИЧЕСКО ПЪТУВАНЕ
Поведение на туристите:
- Преди пътуването: ТУРОПЕРАТОРЪТ си запазва правото да анулира без предупреждение пътуването на всяко лице, чието поведение е такова, че според общите условия по време на едно туристическо пътуване, описани в Закона за Туризма въпросното лице причинява опасност, стрес, вреди, гняв или сериозни неудобства на други клиенти, служители или партньори на агенцията. В този случай ТУРОПЕРТОРЪТ не дължи обяснение или неустойка за анулацията. На потребителя се връща заплатената до момента сума.
- По време на пътуването: туристите следва да уважават местните обичаи , начин на живот и правила на поведение на съответната държава, в която пребивават. Може да ви глобят за изхвърлен отпадък на улицата, пушене или пресичане на необозначено място.
- ТУРОПЕРАТОРЪТ си запазва правото да откаже извършването на услуги по време на пътуването включително и пълна анулация на услуги до края на пътуването на всяко лице, чието поведение е такова, че според представител на туристическата агенция или друго оторизирано лице като държавен служител – полицай, митнически или граничен служител то причинява опасност, стрес, вреди, гняв или сериозни неудобства на други клиенти, служители или партньори на агенцията. ТУРОПЕРАТОРЪТ не дължи обяснение или неустойка за анулацията в случаи, че проявата причинила анулацията е документирана с протокол, подписан от присъстващи на място служебни лица или туристи.
- По време на движение на автобуса, всеки турист е задължен да пътува седнал. Ако в случай на неизпълнение на това изискване туристът претърпи инцидент, всички щети и отговорности са за негова сметка.
- Емиграция – някои клиенти използват туристическите програми, като начин на емиграция. При наличие на подобни случай ТУРОПЕРАТОРЪТ незабавно предава информация за тези лица на полицейските и гранични служби на съответната страна, в българското посолство и администрацията в България. В тези случаи ТУРОПЕРАТОРЪТ не носи отговорност за последствията на тези клиенти и не възстановява средства за услуги, които не са консумирани.
- При заминаване по туристическа програма в града или мястото, където следва да се нощува не се изчакват закъснели туристи и на тях не се възстановяват неконсумираните услуги.
- При отпътуване за друг град или място закъснели туристи не се изчакват. Закъснелите догонват групата или се прибират в България за своя сметка. В тези случаи ТУРОПЕРАТОРЪТ не носи отговорност за последствията за тези клиенти и не възстановява средства за услугите които не са консумирали.
- При пътуване с автобус туристът има право да носи със себе си багаж до два броя стандартни пътни чанти. Пренасянето на обемисти предмети се допуска само с предварителното съгласие на ТУРОПЕРАТОРА и след заплащане на допълнителна такса.
|